דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס משיקה את Perfect Package - פתרון אינטגרטיבי פורץ דרך לתכנון אריזות עבור תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים 

מאת    [ 19/02/2013 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 1389 פעמים ]

פלטפורמת 3DEXPERIENCE משנה את הדרך בה יצרניות מוצרי צריכה ארוזים וספקים מעצבים אריזות מתקדמות עבור הצרכנים

                                                                              

חברת ה-3DEXPERIENCE, דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), משיקה פתרון תעשייה חווייתי חדש לחברות מתחום מוצרי הצריכה הארוזים (Consumer Packed Goods – CPG): Perfect Package.

הפתרון, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מסייע ביצירת אופטימיזציה של תהליך עיצוב האריזה, וכך מאפשר עיצובי אריזות מנצחות וקיצור זמן היציאה לשוק.

 

אייל הכלר, מנהל פיתוח עסקי לתעשיית מוצרי הצריכה הארוזים בדאסו סיסטמס העולמית, אומר כי באופן מסורתי, תהליך פיתוח אריזה הינו  תהליך מורכב, המערב גורמי תכנון וייצור תוך הסתמכות על ספקי משנה. התהליך כרוך באינטראקציה בין גורמים אלו במספר סבבים והינו מועד לטעויות אנוש שתוצאתן הינה עיצובים שאינם אופטימליים, עלויות ייצור חריגות, חוסר התאמה לדרישות השוק ולעיתים אף לחריגה מתקנים ורגולציה. "מטרתו של פתרון התעשייה החווייתי Perfect Package היא להפוך את תהליך פיתוח האריזה למסונכרן מתחילתו ועד סופו, בעוד שהוא משלב גופים פנימיים וחיצוניים ליצירת אריזות מהפכניות בזמן שיא, תוך עמידה קפדנית בסטנדרטים הגבוהים ביותר," הוא אומר. 

 

בעזרת הפתרון החדש מבית דאסו סיסטמס, יכולים עתה יצרניות  מוצרי הצריכה, חברות עיצוב, ספקי אריזות ואולפני גרפיקה, לשתף פעולה כדי לסקור את היצע האריזות הקיים, לאפיין דרישות לאריזות חדשות, לתכנן את הקונספט הראשוני והמתקדם של האריזה, לאמת את הפיתוח, ולבצע הדמיה וירטואלית של העיצובים החדשניים. כך מתאפשרים סבבי פיתוח מהירים של עיצוב אריזות, קבלת החלטות מהירה יותר במהלך התכנון, והייצור, ומענה מהיר לדרישות השוק המשתנות תדירות.

 

באופן זה ניתן לחזק באופן משמעותי את החדשנות, לקצר את מחזורי עיצוב האריזה, להוריד עלויות של חומרי גלם, ולמעשה להוריד את הסיכון של החזרות יקרות של אריזות, או אף הסרה של מוצרים מהמדפים. כל זאת בפשטות על ידי יצירת אינטגרציה ושליטה צמודות - בתהליך עיצוב האריזה והטקסט המודפס עליה.

 

פתרון Perfect Package מאפשר לעצב אריזות חדשות על בסיס אריזות קיימות. כך מתקצרים זמני העיצוב וגדלה יעילות השימוש במלאי הקיים של חומרי הגלם, וכל זאת מתוך מחויבות לסביבה.

 

בעולם של חברות Fast Moving Consumer Goods, חלקן מצליחות, חלקן נכשלות, וחלקן מצליחות להשפיע על החברה. השפעה זו נובעת בעיקר מההתאמה המושלמת שבין המוצר עצמו לבין דרישות השוק והצרכנים: "האריזה", אומרת מוניקה מנגיני, סגנית נשיא בכירה לתעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס, "הינה מרכיב משמעותי בערך המותג. זהו, למעשה, הפרסום הראשוני והחשוב ביותר של המוצר, ומשם שאבנו את ההשראה ליצירת פתרון Perfect Package. יצירה של חוויית הלקוח המושלמת מצריכה יותר מאשר רק כלי עיצוב מוצלח. פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו מאפשרת לאמץ את צרכי חוויית העיצוב של המשווקים של ימינו.

 

---

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד 3DExperience)) Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסוסיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסוסיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסוסיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael .

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב